Wednesday 25 May 2011

Soal Jawab



Apakah Noni Enzim atau Pati Mengkudu dan bagaimana ia di proses?

i) Bahan Mentah atau buah-buah mengkudu diawet selama 3 bulan
ii) Dihantar ke mesin Anti-Graviti untuk mendapatkan enzim mengkudu
iii)Dihantar ke mesin Hi-pressure untuk membunuh kuman atau bakteria
iv) Dan melalui mesin akan diisi ke dalam botol anti UV light.
Semua proses dijalankan tanpa bantuan manusia. 100% melalui sistem automasi.

Bagaimanakah saya akan mendapat produk?
 
Register di laman web ini, buat pembayaran mengikut pakej dan dalam masa 3-4 hari, produk anda akan dihantar ke rumah anda tanpa bayaran pos.
Apakah kelebihan mendaftar di laman web ini?
 
Dengan mendaftar di laman web ini, anda akan mendapat support 24 jam x 7 hari seminggu, mendapat laman web promosi seperti ini PERCUMA. Setelah anda didaftarkan, anda akan mendapat satu alamat web yang unik, sesiapa yang mendaftar di alamat unik anda akan secara automatik menjadi downline anda dan anda boleh periksa di laman member anda yang khas tersedia dengan kod html yang boleh dipastekan di laman web sosial seperti facebook dan lain-lain.
Adakah saya perlu maintain setiap bulan?
 
Tidak. Anda beli sekali sahaja seumur hidup, Tetapi anda layak mendapat bonus berkali-kali, tiada expired date. Bisnes yang amat mudah. Tiada tekanan. Tiada Risiko.

Bagaimanakah saya akan mendapatan bayaran bonus?
 
Bonus anda akan dibayar pada hari jumaat setiap minggu terus ke akaun CIMB/Maybank.(Jika ada bonus).
Adakah saya boleh menukar pakej yang telah diambil?
 
Tidak boleh. Sebelum anda memilih pakej anda perlu membaca dan faham dahulu di halaman PAKEJ DAN BISNES PLAN, baru buat keputusan, ini bagi mengelakkan anda kerugian dikemudian hari. Tapi anda boleh mendaftar beberapa pakej baru dibawah rangkaian anda dengan menggunakan maklumat akaun yang sama tanpa sekatan.
Di manakah pejabat perniagaan ini, Berapa lamakah perniagaan ini sudah bertapak di Malaysia?
BSY(M) Sdn. Bhd.No. 1382 Ground Floor Jalan Padang Lallang, Taman Mutiara, 14000 Bukit Mertajam, Penang, Malaysia.Perniagaan ini telah bertapak di Malaysia pada Januari 2008 sehingga kini Tel: +604 540 3555, +604 540 3556, Fax: +604 540 3557  - (Buat  masa ini pejabat sedang diubahsuai -RESTORATION NOTICE )
Apakah pakej yang disyorkan untuk menjalankan perniagaan ini?

Ada 3 Pakej dan mobile stokis yang di syorkan untuk anda.
1 - Pakej classic - RM 250
2 - Pakej silver - RM 1,250
3 - Pakej gold - RM 2,500
4 - Mobile stokis 1 star - RM 7,500

Sila rujuk    
PAKEJ & BISNES PLAN

Selalu berlaku overpaid dalam perniagaan multi-level, adakah perniagaan ini juga sama?

Anda tidak perlu risau berlakunya overpaid kerana bayaran bonus mengikut nisbah  1:2, atau 2:1 atau hanya 4.8 peratus dari RM750.00, tidak berlaku overpaid, pelan antarabangsa dan telah berjalan selama hampir 4 tahun sejak dari Tahun 2006.
Saya berminat dengan perniagaan ini, tetapi tidak pandai untuk menceritakan kepada prospek, bolehkan anda bantu?
 
Support 24 jam x 7 hari seminggu melalui web ini. Anda boleh menggunakan laman web ini sebagai alat rujukan anda, kerana laman ini lengkap dari maklumat produk hinggalah testimoni kejayaan yang kukuh. Anda boleh SMS atau talipon saya, saya sedia menbantu anda
Saya sudah berumur lewat 40-an, tetapi berminat untuk menjalankan perniagaan ini, adakah kebarangkalian saya akan ditipu oleh orang atas?
Anda tidak perlu risau samada anda tahu IT atau tidak, perniagaan ini sangat sesuai untuk semua peringkat umur kerana tiada management acount, semua bonus di masuk terus ke akaun cimb/maybank tanpa melaui UP LINE atau ORANG TENGAH, bisnes paling mudah dah telus.

Adakah Noni Enzim, atau Pati mengkudu sama dengan produk lain dalam pasaran?
 
Biasanya produk lain adalah jus mengkudu. Manakala Noni enzim adalah pati mengkudu. Sebotol Noni Enzim 10ml mengandungi lebih kurang 30 biji ektrak buah mengkudu asli yang tumbuh secara liar di kepulauan Hawaii, tiada pencemaran udara, menggunakan baja asli dari letusan gunung berapi. Tiada sebarang campuran atau kandungan lain, pekat dan asli.
 
Saya lebih suka dengan cara berdepan dengan prospek, adakah alat bantu seperti buku rujukan dan sebagainya disediakan?
Kami mempunyai  Buku Rujukan Lengkap, CD testimoni, banting, template kecil dan besar dan flyers untuk anda gunakan bila berhadapan dengan prospek.
Bagaimanakah respon oleh pengguna setelah menggunakan noni enzim?
Sangat bagus, sehingga kini tiada lagi yang mengatakan produk ini tidak memberi sebarang kesan rawatan mengikut kajian lebih 80% berkesan setelah menggunakan produk ini, malahan ramai yang berterima kasih dan membeli lagi setelah menggunakan produk ini.
Bolehkah saya mendaftar lebih dari satu akaun?
 
Anda boleh mendaftar lebih dari satu akaun dengan menggunakan maklumat yang sama tanpa sebarang sekatan.
 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More